شعر عاشقانه

بی آنکه بخواهم بغضم برای توست و تو بی آنکه بدانی فراموشم می کنی ! دلت را جایی بگذار که وقتی رفتی بیاریش ، ببینی ازش بهتر از خودت نگهداری کردن . اگر می خواهی خوشبخت باشی ، جز آنکه برایت مهیاست ، آرزو مکن . بی “تو” کنار این خاطره ها نشستن دل می خواهد ، که من ندارم ، باور کن ! ستاره های آسمون خیلی زیاده مگه نه ؟ / سهم من از ستاره ها فقط تو بودی نگو نه . گل زیبای محبتت در دلم پژمرده / ز من چیزی نمانده جز تنی آزرده / با خیالت می گذرانم زندگی را / اما چه فایده زندگی هم بی تو مرده . درد حرف نیست نام دیگر من است ، من چگونه نام خویش را صدا کنم ! شعر عاشقانه سراغ کلبه ی ما را کسی جز غم نمی گیرد ، خوشا روزی که غم هم گم کند ویرانه ی ما را . عاشقی اولش خوبه آخرش سخته / نیست کنارم ، رفته خیلی وقته .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 13:48 | تیموررضائی شهریور |